Формуймо підприємницьке тло уроків української мови та літератури!
Польське прислів'я говорить: «Не важливо, чи злапаєш зайця, чи ні, важливо, що за ним біжиш». Тому, незважаючи на можливі труднощі, важливим є наше прагнення рости й розвиватися.
Саме такі небайдужі, ініціативні, творчі вчителі української мови та літератури зібралися 16 листопада 2015 року в загальноосвітній школі №11 м.Слов’янська, щоб узяти участь у тренінгу, реалізованому в межах польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва 3» за Програмою розвитку польської співпраці Міністерства закордонних справ Республіки Польща.
Взаємини між учителем та учнями є на сьогоднішній день пріоритетними в освітньому процесі. Основа – уміння вести діалог, завдяки якому будуються конструктивні взаємовідносини. Тому тренінг був проведений із застосуванням економічних та психологічних симуляційних ігор і вправ.
Тренер – завідувач відділу української мови та літератури Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Байдаченко Т.С. – допомогла учасникам визначити ключові компетентності особистості та актуальність у їх складі рис підприємливої особистості, вмінні ставити цілі та взаємодіяти. Педагоги з’ясували сутність поняття «підприємницька компетентність» та способи формування підприємницького тла уроку української мови та літератури, що дасть змогу учням бути успішними, кмітливими, творчо мислити, використовувати власні комунікативні навички для професійного зростання, а також відчувати міцні зв’язки між школою і потребами сьогодення. Особливо сподобалися учасникам інтерактивні вправи «Метаплан», «Критерійний покер», рольова гра «Бункер». Учителі випробували на собі традиційні «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ» та інші методи роботи. Причому в ході діяльності було визначено місце кожного елементу в системі роботи вчителя-філолога.
Отже, учасники тренінгу отримали цінні знання з питань розвитку підприємницької компетентності учнів на уроках української мови та літератури і в позакласній діяльності, вчилися застосовувати набуті знання на практиці, взаємодіяти, розвивати лідерські якості, риси ініціативності та підприємливості.
Спільна діяльність дала учасникам тренінгу задоволення від спілкування з колегами та поштовх до особистого розвитку. Наступним кроком щодо реалізації проекту стане апробація педагогами-учасниками уроків із підприємницьким тлом у своїх навчальних закладах та поширення найкращого досвіду серед колег.
Джерело: ippo.dn.uaИнвестор Аркадий Морейнис в Telegram-канале «Тёмная сторона» рассказал, как доступно объяснить ребенку суть предпринимательства.
7-8 грудня в Університеті банківської справи пройдуть півфінальні та фінальні ігри ІV Всеукраїнського турніру юних знавців курсу «Фінансова грамотність».