28Тра

Всеукраїнська науково-практична конференція у новому форматі

14–25 травня 2012 р. на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України провів Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Розвиток післядипломної педагогічної освіти у сучасному суспільстві: експериментально-дослідницька діяльність». Упродовж  восьми днів у режимі онлайн  працювали секції; заключним етапом стали пленарне засідання конференції та робота «круглих столів», які відбулися 24–25 травня 2012 р. одночасно у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти та в Університеті менеджменту освіти (м. Київ) в режимі вебінару. У роботі взяли участь науково-педагогічні працівники  обласних закладів післядипломної педагогічної освіти – членів науково-методичного комплексу «Консорціум закладів післядипломної освіти».

Очолили роботу провідні науковці Університету менеджменту освіти та Львівського  обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: ректор ДВНЗ «УМО» НАПН України, академік  НАПН України Віктор Олійник, ректор Львівського обласного ІППО, доцент Роман Шиян. З привітаннями до учасників конференції звернулися начальник ГУОН Львівської облдержадміністрації Михайло Брегін і голова постійної комісії з питань освіти і науки Львівської обласної ради Юрій Підлісний.

На засіданнях секцій заслухано близько 100 доповідей, в яких було розглянуто основні напрями досліджень у післядипломній педагогічній освіті: експериментальні рамкові стандарти післядипломної освіти науково-педагогічних кадрів, компетентнісний підхід у європейській післядипломній освіті (теорія та практика), розвиток інноваційного середовища в системі післядипломної педагогічної освіти, роль післядипломної освіти в поширенні ідеології людиноцентризму в державні структури, науково-методичний супровід діяльності педагогічних працівників громадсько-активних шкіл, особливості оцінювання діяльності районних методичних кабінетів (центрів), особливості використання «хмарних» технологій у вищих навчальних закладах, інноваційність післядипломної педагогічної освіти як необхідна умова розвитку освітньої системи, модель психологічної підготовки керівників до управлінської діяльності в умовах післядипломної педагогічної освіти, технологія організації самостійної роботи в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвиток маркетингової компетентності керівників ПТНЗ в умовах післядипломної педагогічної освіти, організаційно-методичні засади підготовки викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання, інформаційно-методичне забезпечення підвищення кваліфікації викладачів за дистанційною формою навчання та інші.

Учасники конференції зазначили, що освітньо-наукова інтеграція – головний ресурс динамічного розвитку системи післядипломної педагогічної освіти, в якому стверджується нова стратегія науково-дослідної та експериментальної діяльності – стратегія ефективної дієвості.

З доповіддю про Національний проект «Відкритий світ» напередодні 2012–2013 навчального року виступив керівник проекту Ігор Курус. Генеральний директор Видавничої групи BHV Олександр Поляковпредставив доповідь «Віртуальний освітній простір для професійного розвитку педагогічних працівників».

Відбувся майстер-клас «Як навчити вчителя думати», проведений директором Паризького інституту практичної філософії,модератором Оскаром Бреніф’є, а також VII Міжнародний колоквіум «Європейський вимір української освіти».З концепцією розвитку системи вдосконалення вчителів у Республіці Польща учасників конференції ознайомила директор Варшавського відділення Мазовєцкого самоврядного осередку вдосконалення вчителів Катажина Кошевска. Увазі освітян-науковців була Проект «Шкільна академія підприємництва» презентувала представник Центру розвитку освіти у Варшаві Ева Бобіньска та ректор Львівського ОІППО Роман Шиян.

У резолюції конференції зазначається, що в умовах глобалізаційних процесів непересічна роль належить післядипломній педагогічній освіті, яка безпосередньо пов’язана з рівнем інноваційної підготовки кадрів, здатних впливати на процеси розвитку й соціальної стабільності в державі. Саме тому місія ППО у сучасному суспільстві полягає у забезпеченні нової якості педагогічних і керівних кадрів освіти, у створенні умов їхнього неперервного особистісного й професійного розвитку та удосконалення (інноваційні перетворення) всіх елементів системи ППО. Стратегічно реалізація місії пов’язана з науковою діяльністю, метою якої є створення науково-освітнього простору системи ППО.

Джерело: Прес-служба НАПН України
Поділитися:  
Новини проекту
Аркадий Морейнис рассказал, как объяснить ребенку, что такое предпринимательство (15.12.2017)
Инвестор Аркадий Морейнис в Telegram-канале «Тёмная сторона» рассказал, как доступно объяснить ребенку суть предпринимательства.
В Університеті банківської справи відбудеться IV Всеукраїнський турнір юних знавців курсу «Фінансова грамотність» (05.12.2017)
7-8 грудня в Університеті банківської справи пройдуть півфінальні та фінальні ігри ІV Всеукраїнського турніру юних знавців курсу «Фінансова грамотність».
Всі новини »