Інструмент формування підприємницької компетентності школярів на уроках інформатики (А. Герман)
Артем Герман
Для ефективного вирішення завдань, що стоять перед економічною модернізацією країни, потрібні фахівці якісно нового типу: компетентні, комунікабельні, конкурентоспроможні, готові до самостійного окреслення цілей і їх творчого осягнення. Це висуває принципово нові вимоги до рівня розвитку та якості підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів. Підвищення уваги до проблем доброї підготовки є об’єктивною потребою сучасного освітнього процесу.
Інноваційний розвиток освіти вимагає використання нових технологій навчання, що дають змогу забезпечити готовність до професійної діяльності випускників, які володіють професійними компетентностями (зокрема підприємницькою, інформаційною, комунікативною та іншими важливими компетентностями).
Саме предмет «Інформатика» має в собі таку можливість інтегрувати декілька предметів, створити метапредметні та надпредметні зв’язки. У запропонованих заняттях школярі мають змогу випробувати себе в ролі підприємця (розробити бізнес-ідею, проаналізувати, організувати та прорахувати її). Технології, методи, що їх використовують на заняттях з інформатики, слугують доброю практикою налагодження взаємозв’язків з колегами (однолітками), дають можливість узяти на себе відповідальність за свою роботу, демонструють необхідність критичного мислення й активної життєвої позиції. А це ті чинники, які формують успішну особистість ХХІ століття. Сучасна компетентну людину неможливо уявити без знання сучасних технологій, а насамперед «хмарних» технологій.
«Хмари» сьогодні відіграють настільки важливе значення у трансформації бізнесу, що, можливо, про них варто говорити не як про технології, а як про нову бізнес-модель. На сучасному етапі бізнес-модель неефективно використовує ресурси й не одержує максимуму можливого з доступної інформації. Нова бізнес-модель, яку принесуть «хмарні» технології, характеризується відсутністю виражених рівнів ієрархії в системі управління підприємством: різні сервіси компанії зможуть взаємодіяти між собою і брати необхідні ресурси з загального пулу. Подібний підхід дасть змогу кардинально підвищити ефективність бізнес-моделі. Отож навчаймося з «хмарами», якщо хочемо бути успішними.
Инвестор Аркадий Морейнис в Telegram-канале «Тёмная сторона» рассказал, как доступно объяснить ребенку суть предпринимательства.
7-8 грудня в Університеті банківської справи пройдуть півфінальні та фінальні ігри ІV Всеукраїнського турніру юних знавців курсу «Фінансова грамотність».